Crete- part 1.

Friday, October 10, 2014

Historie se opakuje, aneb opět mám měsíční skluz s příspěvky z dovolené. 
Abych to celé nějak shrnula, Kréta mě dost zklamala. Možná to bylo tím, že náš hotel byl na východním pobřeží, které je možná chudší na zajímavosti, ale kromě západů slunce mě nic nenadchlo. 
Mnohem radši mám ráda malé ostrovy, třeba Rhodos, kde jsme si půjčili auto na dva dny- za jeden den jsme objeli celý ostrov a druhý den jsme strávili v hlavním městě. A bylo to úžasný. Takové ty výlety, kdy vás u hotelu vyzvedne autobus, pak vás vyplivne o několik kilometrů dál, dostanete chvilku času a pak jedete na další místo plné turistů moc nemusím. Radši si vezmu na starost půjčení auta (jediná mluvím anglicky) a pak si jezdíme po ostrově jak se nám chce.
Co se týče hotelu, byla jsem hrozně moc překvapená. Podle fotek vypadal pěkně, ale v realitě je o dost hezčí. Je postavený ve svahu, takže je to všude do kopce, ale aspoň měl člověk nějaký pohyb a spálil pár kalorií (ikdyž ne tolik, aby to vyrovnalo to přežrání se u snídaně/obědu/večeře). Navíc jsem měla pokoj oddělený od ložnice rodičů, takže paráda. Až na tu hromadu němců- jedni dokonce měli terasu vedle té naší a to se nedalo poslouchat.
Kdyby někoho chtěl další info o hotelu- tady.
 

You Might Also Like

7 comments.

  1. Věřím, že to třeba nemuselo úplně nadchnout, ale jak tak koukám na ty fotky, vůbec by mi teď nevadilo si tam zajet :D

    ReplyDelete
  2. úžasne fotky :O
    Stávam sa tvojim pravidelným čitateľom , bola by som rada ,keby si sa stala aj ty mojim :)

    ReplyDelete
  3. wow, to jsou krásné fotky ♥ máš vážně talent :) je to tam krásné :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Tie fotky sú nádherné, celkom závisť;)

    ReplyDelete
  5. super fotky:) muselo tam být fakt super a ana té jedné fotce jak tam sedíš ti to strašně sluší:) A tu zmrzlinu bych si dala taky :o :D

    ReplyDelete